Sömntutor!

jösses här var det ju ett tag sen man skrev....har väl inte hänt ngt av intresse direkt. Har jobbat en vecka på mitt nya jobb, det går bara fin fint, hade ju faktiskt inte förvänta mig ngt annat heller för den delen, är det ngt jag akn så är det att sno runt ett dagiskök :)

Trevlig personal är det med , så när på en skitkärring men tyvärr brukar det finnas sådana vart man än kommer....inte så mycket att bry sig om.

Annars rullar livet på som vanligt, ungarna har gått en vecka i skolan nu  och verkar ha rättat till dygnsrytmen, kan ju lugnt säga att de la sig väldans tidigt på måndagen, allahopa :)

Sambons yngsta har börjat 5:an på en ny skola, det verkar bara gå bra, hittintills så trivs hon som fisken i vattnet.

nu ska jag se om jag kan hitta ngt gott att äta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0