Uttråkad!

Fan vad jobbigt det är att bli hysteriskt rastlös men ändå inte komma på ngt att ta sig för. Det kryper i hela kroppen och jag vill bara be alla att fara och flyga....aja börjar ju jobba om knappt två veckor igen, och det ser jag ju inte direkt framemot.

3 veckor kvar på skolköket sen blir jag springvikarierande dagiskock...ooh så roligt det känns, INTE!
Jag har ju fattat att det inte kommer att ramla ner ett annat jobb i handen på mig men jag vet ju fasiken inte vad jag ska göra, har ju ingen utbildning..jo till elektriker men det kan jag ju glömma med mina armar och axlar. tror knappast man bara kan be att få jobba i midjehöjd :)

Utbilda mig, ja tyvärr går det inte, skulle aldrig i livet klara av att leva på studiemedel . Det är mig det är synd om :P

Undra just om familjens 11-åring, en flicka, borde blivit pojke istället, hon rapar och fiser som en hel karl...lite nasty är hon ju allt :P Klev in på hennes rum förut, dörren var stängd, och det luktade så att ögonen tårades....vi provade att utesluta laktos men det hjälpte inte alls, hon fes lika mycket då!

Sambon for och hämtade mina tjejjer på stan, de har varit på bio med min syster, sista harry potter filmen...

Själv ska jag gå och lägga mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0