Som i en blöt filt...

Jag ska inte klaga, gillar sommaren skarpt men nu är det inte skönt i vår lägenhet. Vi har så varmt så man vill bara klä av sig naken, luften är fuktigare än fuktigast, man blir alldeles klissig bara av att sitta still.

Tänkte ju tapetsera idag men sparar det tills i morgon.

Telia har äntligen fixat sitt nätfel, så nu är vi inte avskuren från världen längre :)

På måndag ska vi ringa rådhuset och boka tid för vigsel. Både jag och sambon har varit gifta förut så vi har till sist enats om att inte göra ngn stor grej av det. Jag vet att han tycker att det är mer på riktigt om man gör det i kyrkan och har ett stort kalas efteråt.
Jag tycker det viktigaste är att man verkligen menar det man lovar och att man faktiskt gör det för sin egen skull och sin partners skull.
Jag kan absolut inte tänka mig att gifta mig i kyrkan, är inte ens med i svenska kyrkan längre. Jag har dessutom inget som helst behov av att slänga ut en massa pengar på en klänning och allt som hör där till bara för en dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0