Slipdamm och svett!

Vems urbotat korkade ide´kan det ha varit att vi ska tapetsera måntro....tyvärr min :(

Har idag äntligen tagit itu med väggen, rivit tapeter, spacklat och slipat och sen STÄDAT SLIPDAMM....jag ska aldrig mer tapetsera....hmm nu ljög jag visst, tippar på att vi måste ta de andra två väggarna i vardagsrummet med nu när vi börjat :)

Nåja det blir säkert bra bara det blir klart!

Stackars sambon var till tandläkaren idag igen , med samma tand, 6:gången på drygt en vecka....och har fortfarande lika ont. Hur jävligt ska det behöva vara ?

Var duktig tjej och gick ut och gick i morse...råkade ju vakna klockan 6 jag :) Väldigt onödigt men det var ju så varmt i sovrummet att det bara inte gick att sova.
Sen har jag suttit på gården och solat så lite har jag ju njutit av sommaren idag.

Vi har fortfarande hysteriskt dålig täckning på mobilerna här, man skulle ju kunna tro att vi bor mitt i urskogen :) Telia har lovat att det ska vara fixat till på söndag men det återstår ju att se. Hoppas kan man ju alltid!

Oh kom just på att när syrran var hit lämnade hon en tröja åt mig, den har jag inte kommit ihåg att prova än, det måste jag göra nu!
Sen tror jag att det blir platt på ryggen i sängen resten av kvällen, känns så i min rygg och mina armar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0