Sänggavel

Händig karl jag har då :) Vi snickrade en sänggavel igår..eller han snickrade och jag kom med glada tillrop :) Nåja lite hjälpte jag ju allt till, kan ju både skruva och spika! Idag drog jag över den med ett lager färg, blir ett till i morgonbitti.

Håller på och letar häcken av mig efter bokstöd...finns hur många som helst på nätet men inga som jag vill ha. Tror jag möjligtvis kan ha hittat det jag söker på www.kontorsvaruhuset.se, återstår att se i morgon när jag är där :)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik, insåg att om man mätte graden av sinnesförvirring hos människor baserat på deras låtlistor skulle jag nog bli intagen! Lyssnar på allt från country till techno och hårdrock. Omväxling förnöjer!

I förmiddags när jag var på väg hem från affären blev jag påcyklad, bakifrån av en liten skitunge...ont gjorde det och arg blev jag med...ungen bad visserligen om förlåt men menade det då inte alls.

Bor en skock skitungar på gården brevid, mer än en gång har det jagat våra katter med pinnar...gissa om jag har ryat åt dem!
Man ska vara snäll med djur, punkt slut!

Nu ska jag ta och dejta John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0