Fönsterputsning .

Tog tummarna ur och putsade fönstren i vårat sovrum idag...4 stora fönster. Fy sjutton vad jobbigt det var.

Bokstöd hade de faktiskt på kontorvaruhuset, precis i det utförande jag ville ha dessutom! Ibland så händer det!

I fredags fick vi ett snabb besök av min bror och hans sambo. De var upp en snabbis, bor i stockholm . Det är alltid roligt att träffas!

I går for vi till min sambos moster och kollade in en stor amerikakkoffert som står på deras "gäll", vi funderar på att släpa hem den och ställa den i ett av hörnen i vardagsrummet och fylla den med dvdfilmer och annat skräp :)

Idag ska vi åka till min mamma och hämsta 4 köksstolar...ungarna har snott våra så nu har vi bara 3 udda stolar kvar !

Nu måste jag gå ut och leta efter lillkatten våran, hon brukar komma när man ropar på henne, men inte idag så jag gissar på att hon har gett sig iväg på ett lite längra strövtåg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0