Ja just ja, det glömde jag ju!

I lördags klev jag upp klockan 4 för att gå i väg och vara barnvakt. Barnvakt åt mina ungars lillebror, 3år och hans lillasyster 1år. Fan vad snäll jag är va :)
mamman skulle jobba hela dagen.

Det gick riktigt bra faktiskt, tog med dem hem vid 10 snåret så jag fick lite hjälp. Tjejjerna fixar att ta hand om sin bror riktigt bra men lillasystern, som inte ens är deras lillasyster bara gillade mig :)

Det blev en lång och intensiv dag. Tog hem ungarna till sig och la dem utan större mankemang, mamman kom hem halv 11 och jag kan ju lugnt säga att jag var rätt trött då. Hon hade velat ha barnvakt på söndagen med( för att jobba) men det var jag tvungen att säga nej till.

Tråkigt nog har hon noll suport av pappan till pojken (samma pappa som till mina barn) och pappan till lilltjejen vill inte veta av dottern...pucko!

Att hon och jag "umgås" beror på att hon ringde mig och var alldeles förtvivlad när mitt/vårt ex kastat ut henne och pojken för att han skulle ta hem sitt nya "knull" till deras lägenhet.
Visst det är synd om henne men hon är ibland dummare än ett spån....jag skulle i varje fall aldrig låtit mig kastas ut ur min egen lägenhet...
Sen tycker mina tjejer om att träffa sin lillebror så jag gör det mesta för deras skull.

De har en lillebror till, 5 år ( en annan mamma) han är fosterhemsplacerad hos mammans syster och där har tyvärr kontakten runnit ut i sanden.

Vissa skulle inte få skaffa barn, den kategorin tillhör tyvärr mitt ex, hoppas verkligen han har lärt sig att hålla pitten i byxan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0