Glad fredag!

här har inte blivit mycket skrivit...fattar inte varför ajg är så trött för jämnan?

Nåja vecan har väl inte varit mer upphetsande än vanligt...jag fyllde år i onsdags.
mina rara döttrar köpte ett par stövlar till mig , som jag hade tittat på sist vi var på skoaffären, sen fick jag en ny mus till datorn oxå :) Gulliga döttrar jag har !

Sambon köpte mig en ny dator, mycket tacksam för det för nu har jg en laptop som faktiskt funkar att sitta med i knät, min förra blev så varm att man brände sig p den!

Idag på jobbet kom en av cheferna, som inte är min chef , och ville prata med mig, han undrade om jag vill ha ett "eget" ställe i stället för att jobba på pooltjänst, jo det ville jag ju om det inte var alltför långt hemifrån och det var det inte, fick en tjänst på en förskola 10 minuters gångväg hemifrån :) Kan inte bli bättre, dessutom är det i min gamla enhet och jag har jobbat i det köket förut ! Ska bli så skönt att slippa åka buss varje dag, 500 kr i månaden sparar jag in på att slippa tanka busskortet varje månad!

Sen får jag ju laga mat igen, känns riktigt roligt, bara att hoppas på att ryggen håller ihop nu då.

Nepp, nu struntar jag i att det är fredag, går och lägger mig istället, natt natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0