Evil biatch

Just nu känner jag mig bara irriterad och elak. Jag har absolut inget emot min sambos barn men det vore ju skönt om de ngn endaste mammavecka kunde spendera den veckan hos henne! Man har aldrig den blekaste om hur många som ska ha mat så att köpa mjölk, bröd och pålägg är ett lotteri, antingen för lite eller för mycket blir det nästan jämt.
Mina Tjejer är aldrig hos sin pappa så barnfri är man ju som aldrig ändå men de är rätt självgående. Sambons 11åring kräver ju ett vakande öga. Framför allt så låter hans ungar hela tiden.....

Sen tror jag att mina tjejer faktiskt skulle tycka det vore skönt om de "slapp" dem en hel vecka.

Nåja, det kunde säkert varit värre.

Var en sväng på stan idag och letade presenter åt äldsta tjejen som fyller 17 år i morgon.

Jösses vad tiden går!
Tur jag inte åldras i samma takt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0